اس ام اس عاشقانه

عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو

عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اینجا آسمان صاف تا قسمتی رومانتیک، همراه با غبار دوستی است

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است

و احتمال ریزش بوسه دور از انتظار نیست !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


فیزیک بعدترها ثابت می کند

در روزهای بارانی

جای خالی آدم ها بزرگتر می شود!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دلم در حلقه غمها نشسته /  زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانست  / تورا می خواهم و این ها بهانست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

کاش یه روزی «ویکی لیکس» افشا کنه که چقدر دوستت داشتم و بهت نگفتم !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دل نزد تو است اگرچه دوری ز برم / جویای توام اگر نپرسی خبرم
خالی نشود خیالت از چشم ترم / در قلب منی اگرچه جای دگرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / بااشک تمام کوچه را تر کردم
دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد / وابستگی ام را به تو باور کردم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

کار سختی ستْ دوست نداشتنِ تو ... باید برای خودم کار دیگری دست و پا کنم !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دلتنگی عین یه مار اومده رو قلبم نشسته هر چند لحظه ...
یا چند ساعت گاهی هم چند روز یک بار میآد نیششو فرو میکنه تو قلبم ...
گُر میگیرم .. بعد آرووم میشم .. .دوباره....................

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

پروردگارا...
آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا برسرزمین قلب کسانی که برایم عزیزهستند
ببار...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

احساسم را به دار اویختم... منطقم را به گلوله بستم...
لعنت به هر دو که عمری بازی ام دادند...
دگر بس است... می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

لزومــی نداره مــن هــمونی باشــم که تو فــکر مــیکنی
مــن هــمونی ام کــه حتی فــکرشم نــمیتونی بــکنی ...!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خوب میدانم برای من کسی مثل تو نیست / خوب میدانم که روزی باز ناچارم به تو
میروم شاید دلت روزی گرفتارم شود / میروم اما گرفتارم ، گرفتارم به تو

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

همه محالها را باور کرده ام، شاید گفته باشی دوستت دارم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دستاتو بذار روی قلبت! گذاشتی؟  آرزومه همیشه بتپه حتی اگه برای من نباشه …؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

چه بگویم که اشکم همه فریاد دلم است چه بگویم که بی تو تنها ترین تنهایم چه بگویم…؟؟؟چه بگویم…؟؟؟ای همه ی هستی وجودم….؟؟؟!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وصیت کردم قبل مرگم قلبم را اهدا کنند ولی میگن امضای صاحبش لازمه اجازه میدی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیسسسسسسسسسسس!  صداشو در نیار اومدم آروم ببوسمتو برم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آهای ناز نمک دار

منم عاشق تب دار

ببین دل تو دلم نیست

واسه لحضه دیدار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر تمام وجودم از عشقت بسوزد باز هم باخاکسترم خواهم نوشت دوستت دارم…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اتل متل دلتنگى عجب حس قشنگى دلم کرده هوایت جونو دلم فدایت….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگى زنده موندن و نفس کشیدن نیست زندگى قانون باورهاست پس باورکن بیادتم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوشمزه ای مثل هلو
چطوری بگم:
ilove you ؟
دوستت دارم کیلو کیلو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرجا هستى از سمت چپ و راست تا۱۰۰کیلومتریت هر چى آدمه فدات…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نقاش نیستم… ولی دلم برایت پر میکشد…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دنیا را خیلی کوچک می بینم که بگم به اندازه یه دنیا دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نبض قلبم در هوایت بی قراری می کند / در هوای دیدنت لحظه شماری می کند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آغوشت را باز کن تا لحظه های تنهایی را با تو دمساز کنم، تا در امواج نگاهت غوطه ورگردم! تا آشفته خیالم با تو آرامش گیرد…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کبوترهای خانه بی قرارند، به شوقت لحظه ها را میشمارند، پرستوی دلم در حال کوچ است، جهان بی تو برایم هیچ و پوچ است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب از ستاره پر شد من از هوای عاشقی نشد که از یادم بری حتی برا دقایقی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میفرستم این پیامک را به دوست / او که صدها خصلت زیبا در اوست

بامرام و با صداقت با ادب / ای پیامک خاک پایش را ببوس . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یک اتمسفر با تمام لایه های دوست داشتن ، تقدیم تو ، که اورست معرفتی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حکم فراموشیت را آوردند ، ولی به باد “مهربونی هایت” امضا نکردم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دم اونایی گرم که تو این قحطی محبت ، قلبشون مثل نگاهشون بوی محبت میده . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز امیر در میخوانه تویی تو / فریادرس ناله ی مستانه تویی تو

مرغ دل ما را که به کَس رام نگردد / آرام تویی ! دام تویی ! دانه تویی تو !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

شاید روزی دوباره کنار خوشبختی ها منتظر آمدنت باشم و تو بازهم دیر کنی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند / معنی کور شدن را گره ها می فهمند

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن / چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو از کاروان ، من جا مانده ام / از شکرانه ی نعمتی چون تو ، در مانده ام . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به حرمت خاطرمون ، به دوری فاصلمون / به تنگی رابطمون ، دلتنگتم ای مهربون . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی / دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

فقط یک لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد / چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش باور داشتی در باورم / از نگاه شاپرک زیباتری

با شکوهی مثل خورشید بزرگ / از نسیم لاله هم بی همتا تری

کاش باور داشتی امید من / آتشی سوزنده دارم از غمت

کاش می دانستی ای یکتاترین / تا افق ت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه ، ،
برچسب‌ها: اس ام اس " عاشقونه " اس ام اس عاشقونه " sms " sms love " عشقولانه " عاشق " جدید " اس ام اس " ,

تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392 ا 22:36 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه